Tinklinis marketingas – tai galimybė neturint jokio pradinio kapitalo ir patirties versle sukurti papildomą ar pastovų pajamų šaltinį
Tinklinis marketingas – verslas ugdantis lyderius. Šio verslo esmė yra tai, jog nėra koncentruojamasi į pardavimus, bet koncentruojamasi į tai, kiek žmonių sudominsi idėjomis apie naują verslo būdą ir teikti rekomendacijas kitiems. Apyvartos pasiekiamos ne nuo pardavimų, o nuo tinklo narių suvartoto produkcijos kiekio.
Naujos strategijos norintiesiems sukurti tokį verslą panaikina būtinybę įtraukti didžiulius kiekius žmonių. Kompanijos pagal įvairius vadinamuosius kompensacinius planus moka procentus nuo tinklo, kurį tu pradėjai, apyvartos. Tai sukuria prielaidas suburti gabių žmonių komandą, kuri tiki šio verslo idėja, ir dirbant su ja išvystyti didelius tinklus.
Išugdžius ar radus tinkamų asmenybių, tinklas tampa savarankiškas, o tai jau leidžia gauti taip trokštamas vadinamąsias pasyvias pajamas, kai uždarbis nepriklauso nuo to, kiek laiko dirba žmogus, pradėjęs asmeninio tinklo kūrimą.
Tie, kurie rimtai užsiima tinklinės rinkodaros verslo kūrimu, be pagrindinio tikslo – pastovaus pajamų šaltinio, pasiekia ir kitą – išugdo savo kaip lyderio asmenines savybes. Jei tinklo kūrėjas neprogresuoja šioje srityje, nesiekia tapti lyderiu, sukurti verslą, kalbant tiek apie tinklinę rinkodarą, tiek apie bet kurios kitos srities verslą, gali pasisekti tik atsitiktinai.
Tinklinis marketingas – rimtas užsiėmimas skirtas tikrai ne kiekvienam bei reikalaujantis daug darbo su pačiu savimi ir su kitais.
Prisiminkite, kiek kartų jūs kam nors rekomendavote prekes, restoranus, gydytojus, kurortus, spektaklius, statybininkus, siuvėjus ir t.t. Prisiminkite, kiek kartų pasinaudojote kitų žmonių rekomendacijomis. Visi žmonės kiekvieną dieną užsiima tinkliniu marketingu, tik niekada apie tai nesusimąsto, ir niekas jiems už tai nemoka!
Tinklinis marketingas yra ne kas kita, kaip rekomendacija ir siūlymas to, kas jums patinka. Jei manote, kad čia nėra reklamos, – klystate. Reklama yra ir pakankamai gera. Rekomendacija iš lūpų į lūpas – turi daug didesnį poveikį nei tradicinė reklama. Tradicinė reklama neturi šansų prieš nuoširdžią, draugišką rekomendaciją. Žmonės labiau linkę tikėti rekomendacija nei reklama.
Dažnas tinklo kūrėjas meta ši užsiėmimą greitai, nepasiekęs rezultato. Bet mes dedame dideles pastangas kad to neivyktų.